آب و فاضلاب

فلومترهای الکترومغناطیسی (Electromagnetic flow meters) و فلومترهای اولتراسونیک (Ultrasonic flow meters) تولیدی شرکت Badger Meter بهترین گزینه ها برای اندازه گیری جریان آب در صنعت آب و فاضلاب می باشند.

از اندازه گیری جریان در کانال های آب در شبکه های آبیاری، ورودی و خروجی تصفیه خانه ها و مخازن آب تا اندازه گیری در لوله های خطوط انتقال، شبکه های آبرسانی و نقاط تحویل، همگی با دقت و تکرارپذیری بسیار بالا توسط فلومترهای الکترومغناطیسی و فلومترهای اولتراسونیک انجام می پذیرند.

ساختار بسیار با استحکام و مجهز بودن به انواع خروجی های استاندارد از جمله خروجی های 4 تا 20 میلی آمپر، خروجی های دیجیتال، خروجی های رله و آلارم و پورت های Modbus RS232/RS485، MBus و Profibus موجب شده است استفاده از فلومترهای الکترومغناطیسی و فلومترهای اولتراسونیک ساخت شرکت Badger Meter در میان کاربران محبوبیت بالایی بدست آورد.

فلومترهای مغناطیسی باطری دار ساخت این شرکت، مدل M5000 با استفاده از باطری داخلی با عمر 20 سال قادر است در نقاطی که هیچگونه منبع تامین برق وجود ندارد عمل نماید.

در خردادماه سال 1395 با بهره گیری از فلومترهای مغناطیسی و پشتیبانی فنی شرکت badger Meter و استفاده از توان دانشی و فنی کارشناسان داخلی، طراحی و ساخت پکیج کامل میترینگ جریان آب در شرکت پتروفرآیند الوند انجام و اولین پایلوت آن در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر نصب و راه اندازی گردید. توضیحات بیشتر در مورد این پکیج را در قسمت اخبار و تازه ها و در قسمت پروژه ها ملاحظه فرمایید.